רגב מפעילה שריר: "אני לא אקח שום תפקיד שהוא לא שר"

    אברהם זילבר No Comments on רגב מפעילה שריר: "אני לא אקח שום תפקיד שהוא לא שר"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מירי רגב מהליכוד הצהירה הערב בצורה חד משמעית בראיון למהדורה המרכזית ב'קול חי': "אני חייבת לומר בצורה ברורה השם שלי הוזכר על הרבה מאוד תפקידים בממשלה הבאה, אני אתפקד או כח"כית או כשר. לא אלך על שום תפקיד אחר. לא אהיה יו"ר קואליציה. ליו"ר צפוי ימים מאוד מאתגרים במיוחד בקואליציה צרה כמו זו שקמה כעת, יהיה לא פשוט ולכן חייבים להרחיב את הממשלה, זה מאוד בעייתי".

    "אם הייתי בקדנציה ראשונה או שניה הייתי לוקחת את התפקיד, אבל אני כבר בקדנציה שלישית, חושבת שהגיע הזמן שאני יתמנה לשרה, יש לי חלק גדול בהצלחת הליכוד ואני ראויה לשרה בממשלה הקרובה". כך רגב נחרצת מתמיד.

    לח"כ רגב יש עמדה ברורה בסגנון התיקים עליהם היא לוטשת עיניים "אני רוצה בעיקר תיקים חברתיים, אך את המו"מ לא אנהל כאן, אלא מול ראש הממשלה".

    רגב לא חוסכת את שבטה מיו"ר יש עתיד "לפיד עשה משחק פוליטי הכי מכוער שיש, טוב שהוא הלך לבג"צ בעניין כמות השרים, כדי לקבל את תשובתם בפנים, הבג"צ אמר את דברו בצורה הכי ברורה לגבי הרחבת הממשלה".

    "אנו כרגע בכנסת, יש לנו "עוצר יציאות". לא נצא מכאן עד שנאשר בקריאה ראשונה את הממשלה, כדי שהממשלה תושבע כמה שיותר מהר שנוכל להתחיל לעשות למען הציבור."



    0 תגובות